Kan du klappa lite på mitt hjärta?

Skulle vilja ta tag i mina egna revben och slita upp dem, så att huden spricker framtill.
Det skulle bli en stor hudlös öppning på bröstkorgen.
På vardera sida om öppningen skulle det finnas köttiga flikar som efter lite lirkande går att rulla i mottsatt rikting till varandra och den numera synliga muskelaturen.
Slita och rulla, och tillslut skulle jag kunna vända min hud ut och in över hela överkroppen.
Den skulle inte vara helt täckt med ut- och invänd hud, så mycket räcker det inte till när den inte är åtstramad.
Det skulle bara vara matnyttig information för omgivningen att få kika lite på mitt hjärta.
Jag kanske till och med skulle mäkta med att plocka ut det och hålla upp det så att folk får klappa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0