En långpromenad

Nils och Elias är i Sverige och jag har farsan och brorsan här. Vi turistar i solskenet. Idag var det fotboll på schemat, West Ham var laget som gällde och de spelade mot ett lag jag inte vet hur det stavas och jag orkar inte googla heller. Nu ligger de i soffan och sover på varandra. Den äldre av dem snarkar, och publiken från FIFA 2012 beter sig precis som vanligt trots att inte Oskar gjort en fingerrörelse på handkontrollen påfyrtiofem (skrev först förtiofem) minuter.

Pappa avbröt just snarket och skrattade, varpå han sa "lite böter, hah, jag har kört lite galet". Sedan back to snark-mode.
Jag har massa svenska pålägg i kylen.
"Min hjärna är mjuk som glass och du är kall som stål."
Dagens Nils







Eftersom att den ordinarie modellen åkt hem så blir Dagens Nils idag Nils Sture Anders. Förutom namnet har de även gemensamt att de är en aning höjdrädda samt att de gillar att vara med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0