Efter ett regnigt Camden

Sitter jag och svettas. Det har äntligen börjat bli lite varmt i Apartment A.
Victor har sovit i ca. 3 h och Elias 2. Jag har sett Somewhere av Soffan Coppola. Sämre än de två andra filmer jag sett av henne. Den bet stundtals men kanske blev det för mycket av det eländiga. "Kändislivet kan nog te sig tufft ibland alltså, osv..."
Fanns dock några magiska scener. Närhan gjuter en mask och sitter och andas tungt; fantastiskt. När han kör en fotosession och står på en planka; mycket trevlig scen. Dessutom är hon som spelar lilltjejen en riktigt grym skådis, detsamma gäller huvudrollskillen. Vem nu han var?
Tidigare idag var jag och Victor i Camden. Besöket där var ok men regnet sköljde bort trevligtheten lite. Blev middag och sedan plättar här hemma som hejdå-procedur som fick flaggan att svaja granska högt tillsist. Det har varit trevligt att ha honom här, Lurra, med peaken då vi hade sol och medvind genom Hyde ParkSitter jag och svettas. Det har äntligen börjat bli lite varmt i Apartment A.
Victor har sovit i ca. 3 h och Elias 2. Jag har sett Somewhere av Soffan Coppola. Sämre än de två andra filmer jag sett av henne. Den bet stundtals men kanske blev det för mycket av det eländiga. "Kändislivet kan nog te sig tufft ibland alltså, osv..."
Fanns dock några magiska scener. Närhan gjuter en mask och sitter och andas tungt; fantastiskt. När han kör en fotosession och står på en planka; mycket trevlig scen. Dessutom är hon som spelar lilltjejen en riktigt grym skådis, detsamma gäller huvudrollskillen. Vem nu han var?
Tidigare idag var jag och Victor i Camden. Besöket där var ok men regnet sköljde bort trevligtheten lite. Blev middag och sedan plättar här hemma som hejdå-procedur som fick flaggan att svaja granska högt tillsist. Det har varit trevligt att ha honom här, Lurra, med peaken då vi hade sol och medvind genom Hyde Park.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0