Wikipswy

Hippie-liberala idéer lever vidare genom användningen av internet. Är "nördarna" och piratpartisterna en modernare och fulare version av sjuttitalets sköningar som härjade i först västra USA och sedan i hela världen? Är Piratebay vår tids Hendrix? Har råkat ratta in Kunskapskanalen, skyller på den för konstiga reflektioner.
Då så. Nu får ni äntligen se hur jag ser ut då jag bloggar. Ibland. Jag ser ut på andra sätt ibland, tex har jag andra kläder ibland när jag bloggar. Ibland när jag bloggar har jag t.ex. min gråa tröja. Det är lite olika det där, men som sagt, när jag bloggar kan jag t.ex. även se ut såhär, som på bilden. Bilden här ovan. Varsågoda.
---
Tänker testa en grej här nedan. Ska flytta, som ni sett, och vill nu sälja massa grejer. Börjar med min fenderelgitarr som jag vill ha dryga 5 lax för.
---
Vill även testa sälja nå jackor... Priset vet jag inte. Typ en och en halv eller två hundringar för den vita som jag köpt på carlings för några år sedan. Den svarta är gjord i läder och var rätt dyr ny. Har dock typ blivit lite för paltig för den så jag kan inte ha den. Den skulle jag gärna vilja ha typ fyra-fem hundra för, annars måste jag nog behålla den och träna mig i den igen. Den är ganska oanvänd och i 100% skinn.
Om någon skulle tycka att det var värt att skaffa en ny jacka på detta vis så kan ni maila mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0