Conzuela minecraft barcaboat

Sista dagen i Sverige på en förhoppningsvis lång lång tid är i morgon. Jag har inte börjat packa ännu, men jag har förberett mig för att packa genom att tänka ut ungefär vad jag ska packa.
Artzchen sitter och killar på nå filmer om Minedraft på datorn. Ibland småskrattar han. Jag är avundsjuk, men gläds även lite med er, ni som kan roa er med dataspel.
---
I morgon ska jag göra en massa saker som inte är intressanta för er att läsa om, därför skriver jag inte upp det. Kvällen ska förhoppningsvis bestå av fotboll och sedan en sväng hem till familjen. Efter jag varit hos Tilliander Johan T Karlsson ska jag till Varuträsk.
---
http://www.expressen.se/nyheter/1.1195542/babyn-foddes-med-snopp-pa-ryggen
---
Detta blir det sista inlägget på denna blogg för nu. Ska kicka liv i musikbloggen på megafonen igen, där vi ska göra om i upplägget lite. Vi kommer fortsätta skriva musik, men även om lite andra saker. Typ Arwids sjalar och våra problem med att skaffa jobb. Blir kul!
---
Nåväl. En nästan genomgående svinbra sommar är slut. Blir fint att komma iväg och göra något annat under en tid, och sticka nu när alltid är så fint här hemma.
---
London Baby!
---
Fast. Ännu bättre blir det kanske att komma hem sedan igen och träffa alla man får chansen att sakna, som bara finns around här hemma.
---
Ja, jag tänker på Hans B. Vilken trygghet.
---
I morgon blir det kramkalas.
---
Adjökens!

Kommentarer
Postat av: soffan

HOPPS, det bär av till London nu bara sådär?

Vill du inte droppa en kommentar, skicka ett meddelande, fånga mig på chatten eller på något sätt uppdatera med vad som händer? :) PUSS OCH KRAM OCH LYCKA TILL!

2011-09-14 @ 16:08:52
URL: http://sofiahed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0