24 timmar av grovlimps- och mellanmjölkscancer

Sverige var halvdåliga igår. Har svårt att heja på dem lika mycket som förr. När jag ser landslaget now a days är det svårt att inte tänka på vilket skräckvälde det verkar vara. Zlatan är bossen och kan nr som helst hitta på nå dumheter. Resten av laget verkar inte heller vara så sköna. Pontus Wernblom borde få ett helt eget lag, det skulle jag heja på.
Tappade bort börsen. Hittade den ståendes på högkant i gräset vid minigolfen. Skönt.
---
Var ute och dansade. Fick en sexa RBV för att jag hjälpt en anonym person med en uppsats. Vet inte om den gjorde mig till en bättre dansare.
Lite av en slump blev jag ägare till sju 33cl Coca Cola igår. Jag kommer inte kunna dricka upp dem för det känns
som att jag inte förtjänat dem.
---
Skoja. Det kommer jag visst.
---
Vaknade efter en kort natt och drog på jobbet som idag bestod av bad på edda. Såg nån dude som lärde sin dotter dyka fantastiskt snyggt, åt en macka och dök inte lika fantastiskt snyggt.
---
Det känns lite som att det är crème de la crème av fitnes-föräldrar som tar med sina barn på Edda. Vilka MILFar och FILFar det finns! Mina barn kommer att få hålla sig till badbaljan hemma, med en t-shirt-klädd pappa som påhejare.
Vill se bio, Jägarna, Apflickorna eller kanske Midnatt i Paris.
---
Owen Wilson som Woody Allen-marionett, vet inte vad det kan bli av det. Tänkte först att filmen skulle vara sämst när jag läste om den men har nu sett en trailer och sett nå recensioner, kan vara värt att kolla upp.
---
Längtar tills någon av mina kompisar ska gifta sig, skulle vara trevligt och omväxlande med en fest som inte stöptes i samma form som alla de andra som avverkas helg efter helg. 500 kr till den som gifter sig och har ett roligt bröllopp, pass på!
I tider då Lassgård och Stormare är förebilderna på vita duken går jag omkring med en öm handled och en öm fotled, sedan förra helgens trappstegsmissbedömning. Båda leder "kluckar" lite när jag rör på dem, men jag vågar inte kolla upp det i rädsla att bli avsnäst och känna mig vek. Stormare eller Lassgård hade sannerligen inte kollat upp några kluckande leder inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0