China-krog

Innan vi satte oss till bords och Anton tände ljusen utbrast Anton, "Simon, jag tänkte berätta en grej, jag är bög". Jag suckade djupt och konstaterade att det är något jag vetat sedan vi kysstes passionerat i hörnet på en av stadens uteställen.. Efter "outandet" från Anton så konstaterade vi att vi båda har älskat varandra i smyg under en lång tid.

Sanningen är att maten inte var så varm vid det tillfället fotot togs och att ölen vi drack till hade ljumnat sedan länge.

Detta är ett utdrag ur Simon Nilsson biografi Det smuttsiga livet. Den släpps ungefär samtidigt som Arwids roman.

Kommentarer
Postat av: Undrande

Vem är Simon och vart kommer man att få tag i hans bok? Är själv homosexuell och av utdraget att döma så är detta en bok för mig. Helt klart!

2011-08-25 @ 02:10:49
Postat av: Anton

Svar: Simon Nilsson, 0700508923

2011-08-25 @ 17:57:01
URL: http://afahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0