Bjud mig ett slagsmålum i dativ

Hade tänkt bli mig lite drucken ikväll tror jag. Vi få se.
I höst ska vi flytta till London. Det verkar som att det blir mer av ett äventyr än vad det verkade som först.
För närvarande sitter jag i Kjell Berglund-skjortan och lyssnar på Krister som spelar Alkberg i p3. Nyligen uppstigen efter ganska exakt 12 h i sängen är jag, vet inte vad det är som gör att jag kan sova så länge.
Gårdagen var  en låtskrivarverkstad. Två sånger har flutit på oförskämt bra och jag har en känsla av att en eventuell NÄSTA skiva skulle kunna bli väldigt lätt att göra, i jämförelse med detta superångestprojekt som ligger i Stolen Deers händer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0