Lgh @ Hyttlidsg.

Har en kvart av dö-tid framför mig så jag passar på att skriva lite blogg. Följande händer just nu @ Varusträsk 142: Ute på gården kör det omkring en latbil och en stor grävmaskin. De fixar jordvärme hem till oss, för nu när jag ska flytta så ska det firas med en total upprustning av huset. Mannen som ska fixa hela kalaset, sir. Anders Fahlgren, ligger dessvärre utslagen i magsjuka - är detta Lurras slutgiltiga seger?

Mitt nya place kommer att se ut ungefär såhär:





Flyttar in i November. Längtar.

Nu ska jag iväg å riva en stor scen på isladan, efter det väntar en lååååååång arbetsvecka med ca 9 h arbete varje dag. Blir ett krig, men ett roligt sådant.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: lias

haha lurras slutgiltiga seger, kul kul kul!

2010-10-14 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0