Det kostar 90 kr att spela squash i 30 min (inkl. rackethyra).

Kom just till Ottilia efter en lång men händelserik arbretsdag. Jag trivs verkligen på mitt nya jobb som personlig assistent på balderskolan men det är svårare än jag trodde, erkänner att jag inte känner mig 100% säker hur jag bör agera i alla situationer men detta faller sig nog naturligt efter ytterligare någon vecka.

Skrev inte igår om vårt häftiga innebandylag som spelade match igår. Ni som inte var på plats i Degerbyhallen kan nedan ta del av matchen i siffror, samanställda av Webbmaster N. Nahlqvist.

El och Diesel - Sturm und Drang
Förlust med 6-3, dock bra match. El & Diesel är nog ett topplag i år men vi bjöd upp till riktigt bra kampf!
Nyförväret (poppe) och "nyförvärvet"(Ledin) är bäst i vårat lag, Elias kniper nog tredje stjärnan. Nya tag nästa vecka - det luktar nio poäng på de tre kommande veckorna !

Mål (ass): Anton Fahlgren (Elias Wahlberg), Viktor Ledin (Gustaf Normark), Viktor Ledin (Pontus Olofsson).
Utv: Andreas Andersson 2min, Anton Fahlgren 2min.

Betyg:

Pontus Olofsson 5
Elias Wahlberg 3
Viktor Ledin 4
Nils Boman 2
Victor Lundström 3
Anton Fahlgren 3
Simon Nilsson 3
Gustaf Normark 2
Per Holgersson 2
Andreas Andersson 3


Som ni ser är ambitionsnivån hög i vårt lag och trots att vi inte har träningar eller samlingstider innan matcher så är det hela på riktigt blodigt allvar och faktum är att jag typ håller matcherna på söndagarna med SuD som det roligaste som händer i mitt liv. Kan låta tragiskt men det är sanningen... haha.

Ikväll ska jag och Ottilia göra något roligt hoppas jag, sedan är det kneg imorgon igen, väckaren ringer vid fem...

Nedan följer diverse omslagsbilder som aldrig gått igenom som vi har gjort. Håll till God-O.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0