Äckliga biccar - Takk.

Anton Fahlgren - Numera stolt medelm i Nort Power.

Helgen:

1. Härlig födelsedagsfest hos Albin med presenter som han verkade tycka om. Grabbarna bjöd till, abbe bjöd på Wishkey och tja, vi hade riktigt trevligt. Som vanligt mådde jag rätt bra dagen efter och någon spya är det inte tal om.

2. Har pga. att jag aldrig råkar RIKTIGT illa ut tappat sinnet för hur mycket man bör dricka ibland. Erkänner absolut att jag blev för full i fredags och det är intch så kult.

Punkt 1 och 2 bildar tillsammans en helt OK fredagskväll. Absolut var det kul men sista två/tre skulle ha skippats. Kvällens coolaste var Vikke Lu som lämnade kalaset på det mäktigaste sätt någon lämnat ett kalas.




3. Att göra randomgrejer by my self fast med andra är något jag tänder på. Typ som när Petter gick iväg och såg basutbudet (eller vad det nu var) när han var spiknykter och alldes själv fast bland massa andra. Petter och the randoms dansade.

4. Att stå i klacken är tyvärr inget jag tänder alls på längre, jag får ont i halsen och tappar lite fokus på att försöka analysera händelserna på isen.

Punkt 3 och 4 bildar tillsammans en helt OK lördagskväll. Inte bra inte dåligt. Matchen var väldigt seg tycker jag, Rundblad var den överlägset största behållningen mot Sveriges osexigaste hockeylag Södertälje.




5. Idag förlorade vi med Sturmarna mot Solvik. Förra säsongen var minst 90% av våra förluster på uddamål, hoppas vi kan vinna några matcher på uddamål denna säsong.

6. Jag gjorde fyra kassar på matchen. Det är nog mer än jag någonsin gjort i någon lagidrott i något sammanhang.

Punkt 5 och 6 bildar tillsammans en helt OK söndagsafton. Självklart vill man intch förlora men... FYRA MÅL. KOM IGEN?! Efter matchen lagade jag, Gustaf och Arvid goda köttbullar och stuvade makaroner, sedan blev det rep och nu är jag hos Ottilia. Imorgon kanske jag och Arvid ska lol-idrotta på Bowlinghallen.


I detta inlägg har jag alltså klargjort att jag super mig för full, att jag är medlem i North Power och att jag typ sätter jaget före laget i Sturm, iaf ibland. Charmig kille va? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0