Ursäkta

Kunde inte låta bli att skriva att jag kommit med i Idol när jag blev påmind om att det var sökningar i Luleå samtidigt som jag satt vid datorn igår, frestelsen var för stor. Tackar iaf alla er som grattade och "gillade" på Facebook, blev typ motiverad att söka påriktigt, ev åker jag ner till södra Sverige och söker nästa helg.

Såg nått kul på blogg.se's startsida. Läste inte texten men det fanns en rubrik där som hette "Anna Bergendahl var bättre förr." Jag läste även de två/tre meningarna och jag tyckte mig utläsa att den som skrivit det INTE var oseriös. Anna Bergendal var bättre förr, antar att den som skrev syftade på hennes skivor från sena 80-talet för hennes skivor som hon släppte i slutet på 90 och i början av 2000 var ju inte alls så jättebra? Eller?


Anna Bergendal och Kurt Cubains Nirvana dominerade stort under slutet av 80-talet.

Till hösten ska Ottla åka till Australien och jobba/softa och jag känner ett rätt stort suga att hänga på faktiskt, tågluff står fortfarande överlägset högst på listan över resemål men om det går att göra båda ur ett ekonomiskt perspektiv så skulle jag lätt göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0