Spit on a stranger

Jag å Elias har startat en musikblogg där vi ska recensera olika grejer, förhoppningsvis blire mycke livespelningar- det är roligast!

Vårt stora mål är att det i framtiden blir en hemsida och att människor skickar in sina DEmos och Album för att få en recension, tufft mål men visst kan det gå. Bloggen hittar ni iaf på www.spitonastranger.blogg.se

Som alla bruds i vår klass klargjort så får vi en massa betyg nu. Det är konstigt för jag blir typ inte så jätteglad hur många MVG'n jag än får. Jag fokuserar bara på det dåliga och känner bara en lite lättnad när det går som jag förväntat mig. Typsikt att det ska vara så i livet, att fokus alltid hamnar på det som känns dåligt istället för det som känns bra. Ska försöka strunta i betygen såhär i slutet, försöka strunta i att rätt ska vara rätt och bara se till att vara riktigt riktigt full - riktigt riktigt ofta. Ibland måste man helt enkelt supa och glömma, det är dagens visdomsord från mig. Kom alltid ihåg detta, när livet känns hängigt - ta inte tag i problemen, ta istället tag i fickpluntan och se till att släppa ut alla känslor.

Mina visdomsord kostar btw 29 kr så ni kan föra in det på mitt konto. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0