Sjuornas å Treornas

Sitter hos Ottila, allergisk som fasen pga katter och pollen while waiting for the glory days to come. Ikväll ska jag göra något som blir otroligt nervöst - se min bror spela trummor på sjuornas konsert. Blir nog det nervösaste jag gjort på länge, senast jag gjorde något jag var riktigt nervös inför var när jag läste upp ensemblegrupperna på projekarbetet, skakade och fipplade med papper - vad hände?!

Efter det blire rep med Stolen Deer. Under våren kommer vi att ha fem spelningar: 22 Maj i Umeå, 29 Maj i Piteå som förband till Krisitan Anttila som idag släpttes till Trästock, 31 Maj i Skelltown på Kyrkholmen, 23 Juli på Trästock och typ 30 Juli på PDOL. Under dessa fem spelningar kommer en grym förändring att ske, nu är det dags 100% fokus på hjärtefrågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0