Nice - men jag har intch intch tänkt att vara synisk

Möte med Stolen ikv, inte helt oväntat så lämnade vi Waynes, som var vår mötesplats med lite mer mod i hjärtat och lite mer tro på framtiden. Emellertid så är det inget som inte hänt förut, det aktuella är alltid det roligaste och det andra är alltid bajs. Det är lätt att bli less, lätt att vara självkritisk men ibland är kanske det som behövs mest en kram och en varm vårsol, inte ett stort radergummi.  Jag ser dock tydligt att detta påverkade gruppen positivt och framtiden ser lite ljusare ut. Dock så hänger man plötsligt lösare och det gör hela situationen mindre bekväm, vilket kanske kan sätta lite fart på mig och gör så att många av de melodier som finns i mig får se dagens ljus tidigare än annars. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0