i AStadsparfkenab i uemappå

Satan vad dålig jag blivit på att skriva. Jag menar inte dålig på att blogga utan jag menar att jag blivit dålig på att skriva, dålig på ord, meningsuppbyggnad, stavning och sådant. Typ samma sak med allt annat. Allt jag var bra på när jag var yngre har jag stannat upp/gått tillbaka i utvecklingen med. Fick en chock när jag läste mitt lilla referat om Medle-Bureå i norran idag, jag hade typ lyckats göra femton fel på en text som är lika lång som fem sms ungefär. Tex förekom ordet halvlek fyra gånger i en och samma mening - en mycket konstig mening bör tilläggas. Någon journalist blir jag nog aldrig.


Helgen har varit nice, alkisbänk och film med Albin, Elias och Petter på fredagen med två burkar öl som rymde och stack iväg i älven som kvällens mest dramatiska händelse.
 



På lördagen var vi i Umeå och spelade, Det var en LÅNG dag men avslutningen var härlig och spelningen gick bra.




Igårkväll såg jag å Simme filmen Farväl Falkenberg, den var trevlig. Trovärdiga dialoger, bra (amatör?)-skådespeleri, bra musik, snyggt filmat osv. Handlingen var väl inte jättedramatiskt, vet heller inte om jag fångades av något starkt budskap, men denna konstfilm var ändå en fröjd för öga och öra.

Idag ska jag vara duktig och städa etc.

Snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, på vilket sätt är inte självmord dramatiskt?

2010-05-24 @ 18:42:52
Postat av: anton

Men det var ju som ett självmord av den blygsamma sorten, dessutom vare ju som ett fridfullt självmord på nått sätt..... typ ett odramatiskt självmord, som kom med ca 15 min kvar av filmen. nej, jag tycker inte att det var så dramatiskt. Dock var det ju inte svagt, självklart kändes det.

2010-05-24 @ 20:45:24
Postat av: lurra

coolt med uppdruckna öl (bild1)... lovar ni hittade dom på marken och tänkte att ni skulle posera med dem för att verka coola :S

2010-05-26 @ 18:00:19
Postat av: Anonym

hahhahahahaha

2010-05-27 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0