falle_bondlepp

Jag har varit och jobbat idag - dubbelarbetat. Följde med my friend Joel till Umeå för att se på Rullstolsinnebandy och agera lite betjänt till honom, och passade även på att fota och skriva om detta. Som om det inte räckte så myck jag även erbjudande om ett till ledsagarjobb när jag var i Umeå och detta kommer nog att vara mer än de tio timmar som jag har med Joel, KLIRR-I-KASSAN. Detta jobb innebär egentligen mitt femte sommarjobb, smaka på den! Allt detta skulle vara helt fantastiskt, FEM JOBB. Nackdelen är att varje gång man gör något som är lite officiellt, som att t.ex. börja med ett nytt jobb, göra något med bandet eller liknande så kommer alltid en sak upp till ytan - min mailadress. falle_bondlepp är INTE en nice mailadress.


Sådant brudar med snopp runkar till



Jag skrev upp alla skolämnen som vi ska få betyg i nu i vår och jag kom på 12 stycken.  Av dessa är det 1 ämne som jag vet vad jag ska få för betyg i , resten står och sviktar och avgör troligtvis nu under våren, hiskeligt. Jag bryr mig verkligen mycket om mina betyg egentligen, även fast jag lurar mig själv ibland att jag inte gör det. Jag vet inte vad jag ska ha dem till, jag ska nog inte plugga än på ett tag och om jag ska göra det så ska jag nog inte plugga något som har särskillt höga intag. Det är heller inte så att jag är superflitig i skolan, jag gör inte så många av mina läxor och pluggar inte ihjäl mig inför de flesta proven, ändå tänker jag på mina betyg varje dag. Jag försöker göra en analys på mitt eget psyke anående detta och jag antar att jag vill visa mig själv något. Söker bekräftelse för mig själv ungefär. Föresten är det tillåtet att slå på mig när jag wajnar över att lärarna ger mig orättvisa betyg, jag har en tendens att göra det och jag tycker att jag förtjänar spö för det. Ibland.


Imorgon är det den 10 Maj. För ett år sedan var det den 9 Maj 2009, dagen efter den 9 Maj 2009 blev jag och Ottilia ett par. Detta ska vi uppmärksamma imorgon, vi har ju trots allt varit ihop ett år.....typ. Om någon kommer och slår oss på fingrarna imorgon för att vi har fel så kan vi alltid kontra med att vi firar fyra månader, vi re-blevihop den 10 Januari 2010 nämligen. TAKTIK.



Jag hade jättegärna visat er en bild på mig och Ottilia nu, men jag hittade ingen som jag inte redan lagt ut massa gånger så därför slänger jag upp denna istället, bara för att den bevisar för mig själv att jag inte är personen som beskrivs i google-dikten i årets Tankens Trädgård... trots att mina axlar är onödigt breda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0