suuperbloggarN

IS BACK!

Men det är ju någon annan.



Idag, kära läsare, har jag inte den blekaste jävla aning om vad jag ska fördriva tiden med. Jag ska nog egentligen mest bara sitta och vänta på att tiden ska ta mig till Stockholm och senare Arvika. Man skulle ha gjort något vettigt, kanske lite plugg inför samhällsprovet på Tisdag. Det skulle ju kunna vara bra faktiskt. mm....

Drömde faktiskt om samhällsläraren T.Åkesson inatt, jag hade gjort ett matteprov som jag kände att jag spikat, sedan kom nämnde lärare n och sa att jag hade noll rätt...SOFT!

Menvafan. Det jag skulle vilja säga till eder alla är att ni köper varsin jävla EP med Stolen Deer nu på momangen, från någon av oss, på Ginza, CDON eller vart ni helst önskar. Den är grym. Peace.

Kommentarer
Postat av: Amdy

men kom hit med en jävla EP då!

2010-03-11 @ 12:26:00
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0