Luleå

Helgen var grym.
Jag har kommit på att Gustaf nog kommer att vara med i de top 10 bästa historierna som jag kommer att skriva i Stories of a Lifetime när jag är 80 år och det är nog med skräckblandad förtjusning som lille Fredrik kommer att läsa om var han blev tillverkad.



Denna vecka kommer att bli hektisk nå jävulskt, men till helgen blir det Umeå-fucking-Open, tredje helgen i rad som inte spenderas i Skelltown, livet börjar växa sig större och större, men trots det så äre lite..: 


Counting spins around my shoulder, while waiting for a hand to drag me out of here, a tunnel-view to disappear.

I lost a god, my god – I’m getting older, there aint no place that’s bigger than our hope my dear, at least not in this atmosphere.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag känner också en som kommer vara med i min top 10 bästa historier. Fast hon är utav kvinnligt kön. HEHE :)

2010-03-22 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0