Kommer du ut fån bajshålet eller?

Tjamensi vafan. Inleder detta inlägga med att säga att det finns två platser kvar till umeå på torsdagen, tre platser kvar från umeå på torsdagen och tre platser kvar till umeå på fredagen. Hemresan är uppbokad, skynda skynda!

Igår vare konsert på skolan. Jag tycker att jag själv var överlägset bäst. Alla andra verkade lite oengagerade och slöa och ingen får över 2/5 i betyg. Snyggast var jag nog också, titta själva:



OKej ursäkta, alla var faktiskt väldigt bra och konserten höll väldigt hög standard sett til ensemblegrupperna!

Bäst överlag tycker jag var Martins ensemble som körde blame it on the boggie samt stråk-kvartetten. Amanda Lindqvist gjorde en mycket stark insats som trollade sig igenom Birgers arr på Thriller och även Erika visade framfötterna. Skulle nog kunna rabbla upp 10 till som var jäkligt bra men ja nöjer mig nog här eftersom att annars kanske någon blir ledsen, t.ex. Elias som var riktigt usel igår.

Ikväll har jag ansat mitt hår, känns bra och fresh. Nu väntar jag bara på att antibiotikan i min kropp ska ta itu med mitt ansikte och sedan kanske jag kan få känna mig som en människa igen.

Snart kommer Elias ut till Varu, vi ska skriva lite text till en ny hit som kommer att ta sommarsverige till nya höjder, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0