Ber 1000 gånger om ursäkt

Jag får jättedåligt samvete mot er när jag skriver så sällan på bloggen nuförtiden. Jag gör så mycket intressantare än att blogga och tyvärr är det ni mina kära läsare som får betala för detta. Jag har inte glömt bort er och jag lovar att jag tänker på er ofta men, tyvärr är det såhär...



Akta blickarna, två unikum.

Jag har inte tid att skriva något längre, mitt lov var nice och fortsättningen på våren lär bli nice men hektisk. Just nu sitter jag hemma i Varu för första gången på nästan en vecka. Ottilia sitter och spelar trummor och jag må säga att hon är duktig. Lärde sig Last Nite-kompet på ca 3 min, detta är ca ett halvår kortare tid än det tog för mig. Iofs had ejag nog lärt mig snabbare om jag haft lite mer pedagogiska lärare för när jag tillslut grejade det var det av egen maskin. CRED TILL MIIIIG!

Idag sålde jag ett EX av And then you left till Suke. Gör som Suke gott folk, köp den IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0