Skavsår i naveln

Jag har fan massa sår i naveln efter att kliat mig typ, vafan..?!

Jag tänker, i brist på något vettigt att skriva eller något wajnande, berätta om vad jag gjort de senaste dagarna.

Midsommar - Det var trevligt, det var det. En grabbmiddag hos mig följdes upp av fortsatt grabbhäng nere på stranden, fotboll, beachvolley å bastu stod på schemat men det som kanske är mest missesvärt från kvällen är det mycket långa och med alkoholpåverkade öron hörda även mycket kvalitativa rap-battle som gick av stapeln i bastun. Erik K, Erik Ö och till viss del Elias svarade för stundtals bländande sessions medan killar som Perra och Nils (som rimmade "vafan öh du jävla fitta" med sig självt några gånger i rad) underhöll på ett annat sätt.
Årets första bad blev iaf av och tack vare stor hjälpsamhet från gästerna så blev det knappt något att städa upp i efterhand.

Lördag - Död hela dagen, sov, såg fotboll och såg filmen Sherlock(?) Holmes med Ottilia och mamma. Den var rätt underhållande, 3/5 får den genom känsla och utan att jag har analyserat sönder den.

Söndag - Soft dag med lite släkthäng och rep på kvällen.

Måndag - Världens bästa jobb med chillande i solen hela dagen, middag hos Elias och sedan en finfin beachvolleymatch mot Albin och Nisse på kvällen. Sedan lite kvalitetstid vid datorn.......


Snipp snapp snut, så var sagan slut.

Kommentarer
Postat av: iulia

hihi jag och per såg också sherlock holmes på lördan

2010-06-29 @ 16:09:29
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0