Det snurrar i min skalle

Det blev verkligen omväxlande för mig det här, att sluta skolan. Känner mig yr.

Heter detta 20-årskris? Krisen som handlar om att jag är rädd för resten av livet? - Antar det, vad namnet är eller inte är spelar inte så stor roll, det är en ny typ av ångest. Hurv. Jag vill inte gnälla egentligen men samtidigt gnäller jag hellre än att vara kryptisk med ett litet meddelande längst ned på sidan. Liver är inte dåligt, inte alls, bara helt annorlunda jämfört med...nyss...

Ska väl skriva något vanligt, trevligt och alldagligt oxå; kvällen och kvällen igår var rätt liknande. Hemmakväll, tre/fyra rävar som dricker folköl medan ungefär lika många inte göre, lite skratt och skoj och groll å sådant.. typiskt 6/10.

d.

 
Även om du inte visar det så vet jag att du ser att jag gråter.
 



Heh, skojja ^^



Ärligt. Jag skämtade bara.

Kommentarer
Postat av: sofıaaaaa

tell me about what-to-do-wıth-lıfe-angest!

fixa en kanon-sommar och ta skıten som den kommer sen:) ut och tagluffa och res och se saker och gor saker du vıll=)

mıss u!

2010-06-24 @ 14:10:11
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0