Blixt

De tog mig till en sal där det small av en digitalkamera minst en gång var tionde sekund under en hel timma. Blev verkligt fashinerad, ett helt nytt sätt att festa på nästan där mingel och dans byts ut mot poserande. Dömer absolut inte ut det hela, mingla och dansa kan man ju göra när man går ut osv och då äre ju faktiskt praktiskt att passa på att fota lite innan man går ut!

Ikväll hade jag tänkt festa igen. Det ska jag inte, jag vill vakna pigg utvilad imorgon och kunna vara lite människa i någon dag innan allvaret börjar nästa vecka.

I övrigt har jag inget klokt att säga, jag och ottila verkar bli rätt fina på balen, föräldrarna verkar må bra i Varu, bilen går fint...



En icke-arrad bild som gör mig glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0