Will Hunting

Såg filmen om Will Hunting ikväll, med Matt Damon i huvudrollen. Damon har även regiserat filmen tillsammans med Ben Affleck och jag måste säga att de har gjort ett mycket bra jobb. 4/5 får denna film, den var intressant från första till sista sekunden och trots att intressanta samtalsämnen som tex sommarens festivaler, ett samtalsämne som man egentligen kan mjölka hur mycket som hellst, så blev det tyst när vilmen började gripa tag om oss, detta klarade inte ens den allsmäktiga V för Vendetta av.  

Jag har haft jävligt ont i skallen idag och jag hoppas att detta har lagt sig till imorgon, då vi ska spela in de sista små snuttarna till låten Jasmine. Så här har det sett ut när vi spelat in;
 



Som sista ord vill jag bara säga att... fan, att må röv är ju fan bajs, men att må röv men ändå ha fjärilar i magen är som en annan grej. Visst, hade helst önskat bort dem, men ibland så känns det bara väldigt bra, hur konstigt det än kan låta. Att vara kär är ju lixom ändå att vara kär, svårt att ändra på.

Nog med sådant här tjafs för ikväll, hoppas alla tjejer där ute tar tillfället i akt att klippa av sina pojkvänners kukar inatt, det är ju trots allt bara Internationellaklippaavkukendagen en gång per år. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0