What's the plan?

The Plan - The Plan landade i min brevlåda idag, sitter och lyssnar på den just nu, första tre låtarna är ju riktiga classics som gör denna skiva så värd sitt traderapris!

Ikväll blire nog att hänga med Elias och genomföra den stora beställningen. Det blir Vinyler från USA för hela slanten, typ 15 stycken. För mig blire First impressions of eart, Gulag Orkestar och kanske någon fler, typ Franz Ferdinands andra platta eller Noah and the whale's första på CD.Jag är även sugen på att beställa lite plattor från CDON, men dessa planer krackelerade väl lite då jag krossade ena framlyktan på mamma och pappas bil igår. 1500.....fan.

The Plan var det ju, juste, The Plan för tillfället är att ta en dag -ett ögonblick i sänder. Njuta av allt fint, självklart längta till allt supermegaroligt som väntar i vår, men i övrigt bara andas och njuta. Precis som Gustaf gör när han får hugg av svenska melankoliska sångerskor.


Detta inlägg blir inte roligare än såhär, hejdå vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara säckpipist skulle vara en bragd vilket land man än befann sig i, ingen tvekan om den saken!

En dag ska jag väl stå på läktaren i Glasgow, då är det bra att kunna texten.. annars förknippar jag hela låten med död och elände, hur ståtlig den än är. Men om alla andra sjunger för att bringa lycka åt Celtic kan ju jag sjunga för att önska död och elände åt motståndarna?

Makes scence..

2010-01-13 @ 21:48:10
Postat av: Anonym

scence = sense?



idiot!

2010-01-14 @ 17:42:40
Postat av: Gustaf

Hon e fin

2010-01-15 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0