Spräng bomben och låt min hjärnsubstans rinna nedför väggarna i sakta mak.

Jag stannar hemma från skolan imorgon. Jag har ont i huvudet och känner mig varm, detta kan dock vara något gott så jag kanske kan ta tillfället i akt att göra ensemblegruppsförslagen till projektet. Det kommer att bli grymt svettigt att göra alla nöjda, ge alla ungefär lika många låtar och göra grupper som är stabila rent musikaliskt. Jag längtar inte men jag känner ändå att det finns en viss charm med att göra detta..!

För någon morgon sedan så satt min kompis Ottilia och kollade upp en massa fakta om namn, jag blev sugen på att kika där lite själv och bad henne skicka länken med sidan. Det visade sig att det var statistiska centralbyråns hemsida, en sida som jag aldrig varit inne på men som föll mig i smaken. Jag har suttit på den ett tag och kikat och jag kan säkert göra det i flera timmar till. Statistik är kul vad det än handlar om och jag har alltid varit intresserad av det. GJort egna statistiska listor om det ena och det tredje sedan jag var ung och numera så kan jag sitta och titta på listor i olika skolböcker ett bra tag. Jag är helt enkelt ett jävla äckel som tycker det är kul att jämföra olika saker om på töntiga ämnen.

WWW.scb.se , mina damer och herrar.


Hades...

PS. No time for us landade i lådan idag, med den långa versionen av When we were winning... LYYYYYX.....DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0