Skyll mig själv, skyll mig själv.

Vaknade imorse kl 10 över åtta då gustaf ringde och väkte mig. Jag blev angry och tryckte upptaget men det fick mig att inse att jag försovit mig så jag blev lite stressad. Snabb frukost och sedan iväg, äcklig och jävlig. När jag kom till skolan visade det sig att lektionen var inställd och att vi fått veta det på mentorstiden igår - som jag skippade. Jag får skylla mig själv som inte var där och missade en finfin sovmorgon till halv ett... Just nu dödar jag tid tid tiiid och längtar lite smått till ikväll, synd att den fysiska hälsan sviker mig en aning, ont i körtlar, hals och framförallt ett öra som aldrig slutar spöka. Tror dock att det finns ett botemedel - alkohol! (skoja mamma...)

Ajja, ses på Rockfiesta ikv, själv ska jag vara Henke Berggren medan dagens födelsedagsbarn, Viktor "Lurra" Lundström, ska vara utklädd till den här killen..:


Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

knojb

2010-01-29 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0