Perfect crime

Ikväll har jag gjort något kriminellt. Detta var såklart inte det som inträffade hos ReppeR, hamburagre, och hockey, heller inte det som inträffade hos Fatsug, att titta på  kings of leon- och the killers-dvd'erna, utan det som hände på hemvägen. Det var så kriminellt att jag inte ens har tänkt skriva vad det var, men troligtvis hade jag fått dryga böter om det uppdagades, och vi snackar inte om en fortkörning. Klura på denna allesammans!

Imorgon ska vi stiga upp tidigt och dra till Kjell the Bell för att spela in diverse sånger. Att spela in kommer säkert att gå utmärkt och om jag skulle klanta mig så vet jag att Repper mer än gärna assisterar mig, men att stiga upp? hur fan kommer det att gå? orosmomentet vilar på denna punkt, samtidigt vet jag att det är omöjligt att försöka somna "redan", då mitt dygn har besått av sömn mellan ca 04.00 och 13.00 typ hela lovet. Inte så coolt men det blir en ond cirkel, kanske kan inspelningens tidiga mornar vända på detta?

Jag har iaf lagt in lite bilder från nyårs nu och som sagt togs det bara bilder under ankomsten och middagen samt när de som sov i stugan skulle lägga sig, så 80% av festdeltagarna finns inte med på någon bild. Ni får emellertid skylla er själva!
 



Med denna sista bild väljer jag att säga gonatt till datorn, men även ge er, kära läsare, en inblick i vad som komma skall.



Till sist kanske jag måste skriva att jag för tillfället är en ganska förvirrad person, som försöker göra det bästa möjliga för en annan person, vilket jag tyvärr inte vet vad det är. Risken är att effekten blir omvänd, en så kallad björntjänst.

Punkt.

Kommentarer
Postat av: arwid

bild 2 när det ser ut som att simp vill sälja något, bild 3 från mimmi och nisses bröllop och pers luftgitarrpose är absolut de bästa från 2009.

2010-01-03 @ 17:48:30
URL: http://simmarN.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0