Outlandish

Funderar på om man skulle ta å dra till något annat land efter gymnasiet och tjäna pengar, eftersom att det uppenbarligen inte finns någrajobb här hemma. Jag vill helst jobba i Skelltown, men om inte det går så har jag några andra planer. Jag tänker att -eftersom att alla är så jävla rika i Norge så borde man väl kunna försörja sig hyfsat bra på att vara gatumusiker i typ Oslo eller Bergen? Man borde även kunna dra en liten repa till Japan för att jobba. Jag har lärt mig att Japan har en sjunkande befolkningstillväxt, japanerna har sysslat med självförverkligande istället för att skaffa jobb och detta har lämnat luckor efter sig på arbetsmarknaden. Annars är ju reseledare något som lockat mig i många år och att vara det ett år skulle nog vara både lärorikt och kul!

Något som är ännu mer akut och aktuellt än att bestämma vad jag ska göra nästa år är att städa vår jävla replokal. Sjukt stökigt och brunkigt där just nu, måstet städas inför de festligheter som väntar.



Kommentarer
Postat av: moa

inte ofta femman är stökigare än ettan!

2010-01-19 @ 18:02:16
URL: http://dendrmoa.blogspot.com/
Postat av: Kryddmannen

nahaha frågan är vad som hände med bandet Outlandisch?

2010-01-19 @ 19:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0