Merci

Jag måste även passa på att säga tack till några personer.

Tack till Pierre som delade med sig av all sin musik och dessutom hjälpte mig att skotta fram stugan. Tackar även Flundström och Nalesy Bowman som medverkade vid förberedelserna igår.



Jag riktar även ett stort tack till min mor och far som hjälpte mig ganska mycket igår och som idag, när jag kom hem från stugan på stranden kl 3, hade skurat, damsugat och flyttat tillbaka alla möbler, samt torkat TVn ren från sprit. Ovärderligt.

Dessutom tackar jag alla er som hjälpte till att städa, ingen nämnd och ingen glömd, men det finns ju vissa bridds som alltid hjälper till mycket, ni vet vilka ni är!

Till sist; tack alla som kom igår, det nya året fick trots allt en mycket bra start!


Kommentarer
Postat av: sara

:D !!

2010-01-01 @ 21:42:03
URL: http://uppfatta.blogspot.com
Postat av: Anonym

Marci!!!

2010-01-02 @ 01:07:57
Postat av: julia och mimmi

tack själv anton!

2010-01-02 @ 14:57:15
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0