Men ja, som.. ja, som kul ändå?

Blev lite alkohol ändå, var ju som så billigt och med givmilda kamrater så blir det ju svårare att säga nej. Eller, hade jag velat säga nej hade det ju gått såklart, men nu var jag ganska sugen ändå!

Balzac var helt OK faktiskt, trots alla jobbigheter och en extrem saknad och längtan efter något som inte går att finna på Balzac, så hade jag kul. Mycket dans och samtal med personer som man inte träffar så ofta är något jag uppskattar och något som får mig på gott humör. Något annat som får mig på gott humör är när livet är billigt. Kostnad för kvällen totalt = 0 kr. Det är annat än Arwids utekvällar det, brukar ju kunna landa på över tusenlappen, minst! Det är skillnad på stekare och vanligt folk och den stora skillnaden ligger i antalet $-tecken, inte i nöjet. 

Just nu sitter jag och njuter av Noah and the whales första platta, en ny passion of mine. Den stora hiten från den skivan heter 5 years time. Det är svårt att se några problem med tillvaron med en låt som den i sina högtalare. Try it on folks, jag vet att alla kan behöva en låt som ger em skön känsla i bröstet, ett leende på läpparna och en bild av sol, vår och grönska på näthinnan.  Sök upp den på spotify, kolla in hela albumet vettja, jag orkar inte leta rätt på nån video. Trots min lathet så kan jag inte få sparken som skribent på denna blogg, känns bra att ha en tryggad framtid här.



Jag ber om ursäkt om detta var världens sämsta inlägg, jag kände bara att jag ville skriva lite innan jag gick och la mig, kanske redigerar imorgon eller något. Hoppas att åtminstone bilden gav er något nöje, den har ett hemligt budskap, SÖK!





























.




.








.






Intch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0