Men D-smiley för fan!

Oh, well, i look while you’re saying: “it’s the happiest that i’ve ever been”
And i’ll say: “i love to feel that i have to be james dean”
And you say: “yeah, and i feel a pretty happy too, and i’m always pretty happy when i’m just thinking about with you”



Sov väl kanske 3 oroliga timmar inatt, tror detta kanske bara kan vara nått bra, jag kommer att somna som en stock ikv!

Vädret är underbart, livet längtar efter mig och jag efter det. Hoppas det blir att lira lite hockey ikväll, skulle vara kul men det verkar vara otroligt svårstyrt det här med hockey. Aldrig någon som kan nästan, så kan de va. Spelar dock ingen roll, ge mig 0 timmars sömn inatt och 10000 inställda hockey-sessions och jag kommer ändå att le. Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0