Kör-jävlartimig-kort

Min bestman Elias tog körkort idag, med pompa och ståt firades detta med att nästan beställa 21 vinyler för lite drygt 300 $ + frakt från USA. Vi föll på mållinjen men imorgon -då jävlar!


Grattis!


Igår var jag och åkte skridskor med min flickvänn, Ottilia. Det var väldigt mysigt att glida fram på den buckliga isen. Den där meningen var bara ett sätt för mig att berätta att jag är tillsammans med Ottilia - igen, om ni inte visste det. Jag är så glad över detta och nu äre bara att ta ett steg i taget. Jag ska sova nu, hejhej lingontjej!


Things got more serious than I thought and the eastern-holidays where the best and the worst that I ever had, you moved me between hope and despair - you made me sad, but in the end, so dearly glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0