Kära bloggläsare och bloggläsarinnor.

Jag tänker inleda med att skriva lite om sömn. I början av veckan sov jag totalt 14 timmar på 3 nätter, de senaste två nätterna har jag sovit totalt 26 timmar. Jag är jävligt slut helt enkelt, kaputt.

Har tillbringat tiden efter att jag skrev det senaste inlägget med att umgås med trevligt folk och sådant. Igårkväll var jag hos Toa med Bröste, Hia, O´Nelson och Pierre. När vi skulle hem därifrån så vägrade Gregory 244 att starta så det blev övernattning för mig hos Praktikant Hilding H. Nu på morgonen så skjutsade han hem mig, mycket snällt. Jag kan passa på att dra lite kurriosa om denne Pierre Hilding Holgersson; Han är rädd för blåbär, han anser att de är äckliga på alla sätt och vis, framförallt är det smaken och att de färgar av sig som får det att isas i blodet när H.Holgersson hör ordet blåbär. Själv är jag en riktig blåbärsfantast, skulle lätt kunna leva i skogen och bara ära blåbär i några dagar. Igår var just min enda föda, förutom frukost, just blåbär. Jag hävde i mig ofantliga mängder och såg väl ut i annsiktet precis som man bör göra efter att ha käkat blåbär en hel dag.

Denna bild är för dig Pierre, må den hemsöka dig.


Idag har jag planer på att draiväg en megabeställning från www.Hotstuff.se , om någon vill vara med och beställa något och sedan dela frakten med mig så får ni gärna höra av er!

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0