Jobb, förfrusna öron och SAKNADEN, av Gustaf Normark

Fredagen innebar partey, först Nicke W's 50års partaj med gomat'n och ett tal som fick mig rörd till tårar och sedan Lurras sweet 18! Jagg speedsöp och blev way to drunk och på vägen till och från station (kom inte in pga att det var för fullt) så förfrös jag öronen. Just nu så funderar jag nästan på att amputera bort dem - förfrysta, tinnitusade och vaxproppade...

Lördagen var fylld av jobb, från kl två till halv elva, MYCKET LÖNSAMT. Jobbet var i det närmaste roligt och att jobba bort en lördag då jag annars bara hade gått omkring i kallingar och en stickad tröja och lyssnat på bokaspers känns värt! Dessutom drog jag nog in typ 1000 spänn på den kvällen, det viktiga för mig blir att skatta på dessa pengar.

Det har visat sig att jag tjänat ca 21 500 under 2009 varav jag har skattat på 0 av dessa kronor. Kommer en fet smäll på någon tusing snart som jag inte väntat mig...... HUVVA! Ska just punga ut en liknande summa för en krossad billykta så på min kamp att samla pengar till Tågluff nolltio så har det dykt upp två små hinder, dessa ska dock övervinnas!!



Ikv blire kanske mys i "nya" replokalen, blir fan MIIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0