Innebandydag

Min kronologiskt andra blogg jag har varit med och producerat hette theapplication.blogg.se. Emellertid utvecklades denna blogg till en innebandyblogg, ett öde även denna blogg ligger farligt nära. Men vafan,- äre matchdag så äre?! Idag står Video Life för motståndet och senast vi mötte dem så slutade det med ett oavgjort resultat, idag blir det seger!

Annars spenderas min tid med att försöka plocka fram ett omslag till vår kommande EP och det börjar finnas ett gäng förslag nu! Vilket omslag vi väljer lär ni ju märka!

Kvällen igår var väldigt nice, fett band på calles, trevlig förfest hos pia, trevlig fest på fabriken (ja, det kan kallas fest, det var 17 pers på plats och gränsen för fest är 14. Källa: Viktor Lundström, 17 år). Jag längtar supermycket till nästa helg, då blire att dricka go-dricka... Godricka och partay får dock vänta ett litet tag, först blir det en hektisk skolvecka att ta tag i. På Onsdag ska jag och Ottilia ut och mysa, blir käk och bio, som en liten rast i allt jobbigt, längtar..! Nu blire mys av annat, time for Korpen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0