Empire state of mine

Denna spotifyreklam-låt måste ju få lite cred faktiskt. Jay Z har skrivit en riktigt fet låt och refrängen med Alicia Keys är ju fantastiskt bra. Tycker väl inte om hip hop så mycket i vanliga fall och jag hatar R'nB och komersiell hip hopp i 9 fall av tio till den grad att jag vill spy, men i vissa fall så slungas jag platt på marken, Halo, Empire state of mine är två exempel på detta.



Insåg att jag nu är inne på mitt tredje inlägg denna Lördag den 9/1 och så mycket mer än så kanske jag inte bör skriva? Det skulle ju nästan bli för mycket? Därför skriver jag redan i detta inlägg; Grattis till min vänn Nahla som idag har lyckats få Mimmi att stå ut med honom i två jävla år! Det är inte fy skam och jag hoppas såklart på många fler år. Självklart även en stor skopa cred till Nils eftersom att han är en sådan fin kille. Jag är inte ironisk, jag menar det, ska ge dig mer cred i framtiden...!


Bilden är tagen den tionde maj, exakt en månad efter påsklovet börjat, imorgon var det exakt 8 månader sedan.

Snö kan vara fint, men max två/tre dagar om året. Nu vill jag ha vår ute, precis som Noah and the whale redan fått mig att känna innombords. Detta känns positivt ty våren är en fantastisk årstid, tänk att få ha vår i fem månader, awsome!

Kommentarer
Postat av: Kryddmannen

blir inte för mkt =)

2010-01-09 @ 23:26:07
Postat av: Karro

jaa jag säger då det, den låten är sjukt bra! trots att man inte riktigt förstår varför.

2010-01-10 @ 12:40:59
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/
Postat av: nala

får fan aldrig cred av du

2010-01-10 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0