Dreamin

Det är en grej som jag vetat hela mitt liv som gjort sig väldigt påmind idag. Jag är en sjuhelvettes dagdrömmare, nstan lite vardagsfilosof. Kom på det idag när jag kom mig själv med att ha suttit och tomstirrat ut genom fönstret vid datorn på mitt rum i säkert en halvtimma, helt under tystnad. Detta är säkert inget unikt men för mig händer det ganska ofta, särskillt när jag är hemma. Även när jag läser saker så händer det ganska ofta att mina ögon följer bokstäverna sida upp och ned men dessvärre så har jag ingen aning om innehållet i det jag läser. Det känns inte omöjligt att jag har nån liten störning i hjärnan och ibland äre lite jobbigt att jag fastnar så i det jag tänker på men ibland är det ganska nice - det här med att drömma och filosofera, att sova trots att man är vaken.



Igår gjorde jag min första fotbollsträning på två år. Börjar typ känna att det var ganska kul faktiskt, trots att jag var dålig. Blir nog att träna även på fredag faktiskt!

Nu blire ångestfylld läxa i ångestfyllt musikämne, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0