Bloggfree

Jag har varit bloggfri i helgen vilket är ett gott tecken, jag har gjort annat! Framförallt har helgen bestått av att gräva en snögrotta! Jag, Per, Elias, Lurra, Gustaf, Nils, Mimmi, Pia, Simme, Julia och Vera grävde hela fredagskvällen och på lördagen fortsatte grävandet. En stor snöhög är nu fylld med gångar och rum, och framförallt; ett hål som är över tre meter djupt. Att ha varit med och gjort ett sådant hål är total lycka för mig!
Idag har jag lirat innebandy, dels med Strum men även med nåtot annat korpenlag. Det var roligt och jag är mycket taggad på idrott, det kan till och med bli en fotbollscomeback.
Nu ska jag och Tjottilia se vår nya favortiserie -Band of Brothers. Myspys på G alltså, tjoflöjt!
foto: O. Werkmäster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0