... blir väl tre jävlar idag oxå...

1. Tror verkligen att denna vår kommer bli super. Jag har provat på en vecka med det nya schemat och så nu och det känns mycket lovande! Måndag tex; en lektion! Dessutom väntar en massa spännande resor och annat kul vid sidan av skolan, bl.a. fyller några av mina närmaste kompisar 18år, kan inte bli mycket annat än Suké.

2. Dagens tråkigaste händelse var att få VG i 100-poängaren Ensemble A. Tyckte verkligen att jag hade uppfyllt alla kriterier för MVG med råge men det tyckte inte de som bestämmer, och 10 musiklärare kan väl inte ha fel? Bara att svälja och gå vidare helt enkelt!

3. Kvällen spenderas nog på platsen där jag lärt mig allt som jag kan om musik idag, på fabriken. Studiecirklar är the shit. Imorgon fyller broder Ab00 17 år så det blir väl att ge honom en mindre uppvaktning och sedanre blire kanske att se nån hockeymatch och sedan hänga med nån jävla brud. Insåg just att min bror är äldre än Mimmi, känns lite sjukt... nåväl, orkar inte slösa mer bläck på att skriva om småbarn, tjingeling.


Årets sämsta festbild, kanske inte riktigt men det är ju en utmanare iaf. Håller den på Arwid och Emelie från annandagen lite högre ändå! 

Kommentarer
Postat av: michelle

tyst...........

2010-01-16 @ 14:27:06
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0