Alla är väl fortsatt ägda då, antar jag?

Känns som om folk snikar runt bland bloggar idag i jakt på lite nyårsbilder, men några sådana får ni inte här. Jag har inte orkat lägga in några bilder och dessutom tog jag knappt några. Jag hade så fullt upp med att må röv, onödigt!

Igårkväll var väl helt ok ändå, jag blev ganska stressad och sur ibland men som värd är man väl nöjd om ens gäster är nöjda och de verkar de flesta vara! Min dag har spenderats framför datorn, jag har lagt in musik på min nya iPod. Jag trodde att jag skulle måsta sortera bort jättemycket eftersom att det bara är 8 gig men faktum är att 8 gig blev aldeles lagom för att rymma allt jag lyssnar på för tillfället, + lite annat! Förstår inte hur mina vänner med 120gigs-podar kan fylla dem. Skulle jag aldrig klara!

Nu blire Avatar med fluffyguffy och slickvick lundström.

I hope you like it, and if you don't, well... you suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0