All along the watchtower

Jag har ett drygt tre timmar långt hål på fredagsförmiddagen, denna utnyttjas idag till att slappa och göra gitarrläxa i det tomma huset på Forslundagatan. Ottilia är på skolan och alla andra familjemedlemmar är också utflugna så jag sitter i min ensamhet och kollar på en av våra fiskar som aldrig lyckas roffa åt sig någon mat och som inte heller verkar vilja ha någon mat när den får chansen, som just nu är i full färd med att äta upp sitt eget bajs...

Denna dag kommer att vara innehållsrik. Massa skola, hämta sprit, fixa pressenter till Ottilia som fyller år imorgon, köra hem och slå in dessa, äta, skriva ut och fylla i STIM-kontrakt, planera inför rockskolan som drar igång nästa vecka med reptider etc, köra in till stan, träna fotboll, umgås med Sofia, köra till Ottilia, sova.... Allt detta är ju dock bra grejer, roliga grejer, men jag blir ju lite småstressad faktiskt.
Två andra bra grejer som har hänt i mitt liv är att jag fick hem Never seen the light of day och Veni Vidi Vicius (eller hur nu det ska stavas) i brevlådan igår. Never seen var så fin, digipack och massa fina foton, super! Dessutom har jag typ fått ett erbjudande om jobb någon/några kvällar under våren. Jag ska hjälpa till att vara arrangör för Rockkarusellen! Detta kan bli både roligt och lönsamt.
Denna bild är tagen när vi var med i karusellen för många många år sedan...
Nu ska jag tillbaka till skolan, käk och tre relativt roliga lektioner väntar, sedan stressar jag vidare för att tillslut slå mig till ro. Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det var ju inte så längesedan ni var med där alls ju

2010-01-23 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0