19

Idag fyller min älskling 19 år, dvs är hon äldre än mig. Det känns inte så, kommer aldrig att kännas så, hon är mindre än mig, punkt. Faaast, det kan nog hända att hon är lite mognare än mig ibland oxå... Faaast, oftast inte. Hehe...


Grattis du!

Nu på morgonen har hon fått endel fina grejer, BD-boxen med DVD och No time for us, Bestick och grejer, två till skivor, en begagnad morgonrock av mig, nån sorts utekväll med bio och käk av hennes hund och some alcoholix, bla ett ekologiskt vin som vi ska kalasa på ikväll!

Kvällen blir festlig under ordnade former, vi väntar med den totala urladdningen till nästa vecka då lurra fyller 18 och station har "rockkväll". Tanken är väl att man ska klä ut sig till rockstjärna då men jag undrar - om man redan är rockstjärna, vad gör man då? Får man inte klä ut sig då, är det ok att klä ut sig till sig själv etc? Jag tror att jag gör bäst i att ringa och fråga Station 8, man vill ju inte göra fel och skämma ut sig...


Nu blir det birthdaymiddag, ha en trevlig kväll, ses på den evigt älskade fabriken ikväll gottfolk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0