Typiskt

Riktigt typsikt att blogga när man egentligen borde plugga, det är ju som hela dealen med blogg börjar jag känna. Sitter å lyssnar på Mr. Alme just nu och jag känner väl att jag gärna skulle vilja åka ned redan på torsdagen å kika på honom i Umeå. I övrigt lyssnar jag ganska mycket på Rouge Wave i bilen nu för tiden och jag gillar det verkligen.


Sommaren mellan 8an och 9an på Brännan... Jag och de två vänner jag haft längst som jag fortfarande umgås med poseras märkligt i surfarbadbyxor på en flotte.

Nått som dök upp idag var det faktum att det verkar vara nån sorts fest på brännan för utgångna elever födda 91. Gillar initiativtagande, starkt att komma till skott osv. Undrar bara vad man kan vänta sig, kommer det att vara enbart gamla elever eller kommer det massvis med folk utifrån? Kommer det att komma folk som hatade brännan under sin högstadieperiod och isf, av vilken anledning? För att visa att de mår bra och att fyra år inte kunde putta ner dem i graven och att vissa dömde för hårt? Känns som ett klassiskt återträffsscenario, ett av många sådana som kommer att vänta på revanschernas orgie.  Jag tror att det säkert kan bli kul och händer det inget annat den där dagen i slutet av April så ska jag nog trilla dit, troligtvis ensamen - och visstfan skulle den ankomsten kanske kunna kännas som en fånig liten seger i sig...

Kommentarer
Postat av: soffan



I så fall ger jag tummen upp för konserten redan nu! Bäst att det kommer finnas biljetter, är så förbannad för att det är slut till Jackson-konzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ge lärarna en röv-spark från mig, HÅRD SKA DEN VARA!

2010-02-24 @ 18:08:06
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den magiska trion - Anton, Elias och Ulf.

2010-02-26 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0