Och förhoppningsvis fler med tiden.

Gårdagen var min första dag i skolan på en hel vecka och det blev en chock-come back till gemun, jag har ganska mycket att ta ikapp... Efter Gemun såg vi en konsert med Framnäseleverna, varav en är saxofonist i Fristad... elelr var det Cult of Luna? Det spelar ju faktiskt ingen större roll egentligen, båda komemr ju faktiskt från Norrbotten any wayS. (detta är "ironisering" på hög nivå). På kvällen gick jag och Ottilia ut och käkade på MR.Greek (jag skulle bjuda men mitt betalkort låg kvar i Varu så det blev tvärtom) och sedan såg vi Luftslottet som sprängdes på bio. Den var spännande och intressant - VG+.

Lång sovmorgon till kl tjugo i ett idag. Sitter och tare lugnt för mig själv hos Ottilia, lyssnar på de där Kentarna och pratar med Gustaf. Vi pratar om att vi ska skicka in vår Ep till "pressning" snart, kanske redan idag!

Jag kan avslöja att den kommer att inehålla 6 spår, vara 21.35 minuter lång och kosta 50 kr. Hur den ser ut, låter och luktar får ni se om ungefär en månad!

Men... ungefär såhär lär väl första spåret låta:



...fast lite bättre, lite renare etc.

Däremot kommer nog ett liknande sound finnas i Borlänge den 11/3 samt i Luleå 19/3 - årets två första spelningar!
En förbandsspelning till Neverstore på valborgs är på gång... "och förhoppningsvis fler med tiden".

Kommentarer
Postat av: Anonym

boil 10

2010-02-11 @ 16:11:46
Postat av: nicke

tar inte ansvar för cult of luna kommentaren, skyller på Guffe ;)

2010-02-11 @ 19:57:01
Postat av: Anonym

Cult of Luna är från Umeå.

2010-02-11 @ 23:53:03
Postat av: Anonym

och från Skell.

2010-02-11 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0