Nu ska jag lägga mig och vila på en spikmatta med en lampskärm på huvudet.

Jag har fan otur. Jävligt ont i öronen och halsen etc och när jag försöker ta vara på tiden i mitt sjuka tillstånd så gåre åt helvette. Jag ska redovisa om Dan Brown och hittade ett avsnitt av kobra med en intervju med honom på svtplay - bara av en slump. När jag sedan skulle börja analysera materialet och skriva om Mr. Brown hade svt valt att ta bort programet. FAN! Sedan tänkte jag göra GEMU istället men visst fan hade jag tagit fel pärm... otur otur.

Har sett tre avsnitt av band of brothers med Ottwheelijah idag. Gillar serien, gillar tjejen, antar att man kan ha sämre dagar...

Nu ska jag lägga mig och vila på en spikmatta med en lampskärm på huvudet.



NU ska jag lägga mig och vila på en spikmatta med en lampskärm på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0