Möjligtvis en aning obefogat wajn. URSÄKTA.

Lång sovmorgon, chill på skolan, mysig tjej och nyansadt fjunskägg, kvällen borde spenderas med en bigpack å chokladsås framför OS, MEN - jag har skjutit upp samhällspluggandet så länge att det inte längre finns någon återvändo. Jag måste väl erkänna att jag inte är så bra på att plugga, koncentrationen tryter ofta och prov är inte min melodi då jag heltenkelt är för dålig på instudering men denna gång har jag inget val. Jag vill verkligen ha MVG i samhälls och jag kommer att skära kuken av mig om jag misslyckas. Därför skalas nu allt vad välbefinnande heter bort fån min kropp och lämnar kvar ett ensamt barn med en bok om ekonomi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0