Körschema Umeå Open

Hej!

Igår såg jag återigen de fantastiska Uni Foreman i Kåke kyrka. Det var inte en klockren spelning och det finns mycket att slipa på mej OJ vilka melodier, blir lika stum varje gång!

Nu till det viktiga. Jag har bestämt hur resandet till och från Umeå Open kommer att se ut. Jag kommer att köra två vändor och man får boka plats. Förutom jag och ottilia kommer det att rymmas 3 pers på varje resa och varje VÄG kommer att kosta 50 kr - det är billigare än buss. Ev kanske någon även kan skänka någon krona till parkering...

Iaf så kommer det att se ut såhär.
Torsdag: Skellefteå - Umeå, avresa kl 19.00-19.30
Torsdag: Umeå - Skellefteå, avresa kl 00.00
Fredag: Skellefteå - Umeå, avresa 16.00
Söndag: Umeå - Skellefteå, avresa kring 13.00

Ni som vill boka en plats hör av er via SMS, först till kvarn gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0