Heil HO

Jag har tappat ner min kamera i marken.
Den är trasig.
Fan.

Gårkvällen var u som kul ändå, bra stämning på station, helt ok estetarfest och inga stora fyllefadäser. Gött.

Sitter och håller på med det där som kallas låtskrivande just nu, det går helt ok. Just texter är något som jag helt plötsligt fick lite inspiration till, life inspires me to it. Tankar som inspirerar till textstskrivande är bla att jag funderar på om livet inte ska bli lite..."fetare" snart. När man va liten så tänkte man ju lixom att livet skulle bli råstort och mäktigt men jag undrar som när det börjar bli dags för livet att bli råstort och mäktigt. Till hösten? I Maj? Kan mycket väl vara så, eller kanske den totala motsatsen?

just nu blir det lite av detta... Ludvico enaudi , som bla gjort musik till This is England. Tycker det är kanon, testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0